PDA

View Full Version : [SOLVED] Admin Abuse : SL)C.walker-

fors4ken_years
04-05-2009, 05:26 PM
o Filos tou o Onetreehill mesa sto game mou evrise mana, soi kai mporei kai xristopanagia den thymamai. egw kai o chaos pou imastan sto game zitisame na ton kanei ban. alla auto pou ekane o kyrios itan na ypostiriksei ton filo tou legontas <<paizete>>. na enas akoma admin pou einai apo tous <<kalous>>.

Chaos.Zero
04-05-2009, 05:37 PM
hmouna mesa...apo emena !Banned

D0MeNiCa
04-05-2009, 07:17 PM
sumfonw !ban

Nerv1
04-05-2009, 07:31 PM
sumfwnw oti ekane megali mlkia...alla xwris oute warn xwris tpt ksero ban?

zimba
04-05-2009, 07:46 PM
Nerv1 apo tin stigmi pou kapios ginete admin xerei oti me ta dikeomata pou tou dinonte den iparxei xoros gia exereseis!
Oi kanones einai idioi,ite eisai admin,ite eisia user!
Episis oi kanones einai idioi ite eisai filos me ton katigoroumeno ite ton vlepeis prwti fora!
Oi kanones einai gia na tirounte!Apo tin stigmi pou den tirounte kai den plirounte oi proipo8eseis den iparxei logos na sinexistei i oli diadikasia!
Oi kanones iparxoune alla prepei na tirounte kiolas!
Ena chanel xoris tirisi kanonon den borei na paei brosta!
Oti lew to lew filika kai den kitaw pios einaiu katigoroumenos!
Exalou me ton iparxon se auto to post katigoroumeno exw pexei arketa games!

Nerv1
04-05-2009, 07:51 PM
to thema to koitate monopleura!opws to koitousa egw prin apo kairo kai prin m milisei o leonidas!tha sas pw akrivws oti m eixe pei gia na katalabete:
enas admin einai polu kalos se ola tou,alla se ena game tou gurnaei to mati kai ta gamaei ola...aytos dn dikaioutai mia deyteri eukairia?
ton katigoroumeno oute kan ton kserw!
paizei na xoume paiksei kai ena game mazi...
apla skeftite to kai apo tin pleura tou!oxi mono ek tou asfalous

Nerv1
04-05-2009, 07:54 PM
kai eidika esu kervere eprepe na to eixes skeftei ayto!thymasai to "mana sou nekri bro"
ama isxuan oti les twra oxi admin dn eprepe na eisai!oute kan user dn eprepe na mineis!oti lew to lew panta filika kai fernw esena san paradeigma gt einai to pio prosfato

zimba
04-05-2009, 09:25 PM
kai eidika esu kervere eprepe na to eixes skeftei ayto!thymasai to "mana sou nekri bro"
ama isxuan oti les twra oxi admin dn eprepe na eisai!oute kan user dn eprepe na mineis!oti lew to lew panta filika kai fernw esena san paradeigma gt einai to pio prosfato

Apo ti stigmi p m vrizane manes,xristous k demones,apadisa kai egw alla prosexe,oxi se publik chat ma se whisp!
To whisp einai i eleu8eri ekfrasi tou bnet kai boroume na leme oti 8eloume!
Se prosopiko dialogo xoris na milas se publik chal tote dikeouse na les oti 8es afou den paraviazeis kanena dikeoma logou kai den prokalis me tin siberifora sou allous user!gto exalou vgike kai to whisp,einai "prosopiko minima" ara kai prosopika dedomena metaxi ton 2 atomon!Btw edw den einai to diko mou post ma to thread exei ginei gia kapion allo,opote as sevastoume auton pou postare kai as min xefeugoume apo ti sizitisi!
Ama 8es na sinexisoume auti ti kouventa boreis na anixeis ena kenourgio thread kai na adalaxoume tis gnomes mas ekei filika xoris na enoxloume kanenan!

Chaos.Zero
04-05-2009, 09:39 PM
sumfwnw me kerberus

decision !demote ston admin