PDA

View Full Version : [TEMPORARY] Unban Request : Fear_my_Gear



trollol
21-06-2011, 02:03 PM
Eleos Unban RequestYour Battle.Net nickname: Fear_my_Gear
Game name: AR15325
Admin name: apo post efaga ban
Reason: illegal leaver use
Time of event: pros to telos
Further details: Exete dikio

---------- Post added at 12:03 PM ---------- Previous post was at 11:57 AM ----------



Eleos Unban RequestYour Battle.Net nickname: Fear_my_Gear
Game name: AR15325
Admin name: apo post efaga ban
Reason: illegal leaver use
Time of event: pros to telos
Further details: Exete dikio

Paradexome ekana sinidita xrisi leaver eno iksera tous kanonoes.Episis lathos mou to gegonos oti de milisa otan ekanan pause.De tha prospathiso na dikeologitho zito signomi aptous antipalous kai mpravo tous pou me ekanan post.Zito mia deuteri eukeria kathos pira to mathima mou kai iposxome pos de tha ksanaginei.Aplos tha ithela na diorthoso ena simio tou post pou egine enantion mou oti to game xathike eksetias tis xrisis leaver.To game eixe xathi afou mpikame apo up kai mid , kai na min xrisimopiousa leaver to idio tha itan to apotelesma.To replay iparxi mporeite na deite ean tha ipirxan alages.

Marioc)
21-06-2011, 02:39 PM
Eida TO Replay Kai Pisteuw Oti I Xrisi Tou Leaver Itan Aparadekti.. Paroola Afta Pisteuw Pos 8a Prepei na GIneis unban se 1 mina kai na dexteis poini 1 mina.. -1 apo mena!

C0uP_d3_GrAcE
21-06-2011, 08:27 PM
Σε συμβουλευω να ξανακοιταξεις τους κανονες και να μην ξαναπαιξεις χωρις να τους ξερεις!
Το οτι κινησες leaver xωρις items ειναι παρανομο!
Θα σου δωσω μια δευτερη ευκαιρια λογω καλων στατς!
Μην την χαραμισεις! Θα δεχτεις βεβαια μια ποινη μιας εβδομαδας για το παραπτωμα σου!
Προσεχε για να αποφυγουμε παρομοιες καταστασεις!

Timeban Created.
Days : 7
Topic Closed.