Accused Admin Account :GR)HoLiC
Game Name : NlHoLiC
Παράπτωμα του Admin :vrisies k prosvoles
Accused Admin Account :GR)HoLiC
Game Name : NlHoLiC
Παράπτωμα του Admin :vrisies k prosvoles
xaxaxaxaxa prwton eimai admin kai oxi user..Deuteron me tetoio epiko feed pou ekanes ( 0-11 an 8umamai ) to kolozwo htan oti eprepe...Kati parapanw den eipa apla egrafa me caps giati me eixes e3orgisei..Pisteuw pws prepei na antistrafoun oi roloi kai na gineis esy admin abuse dioti ekanes epiko feed.....Auta..
8a pw kai egw tin gnwmi m ws aplws user t game...kai oxi san NoL Manager..
O anarxi prokalouse me to noobplay kai dn pisteuw me ton kwlozwo na polue8i3e ton user,dn einai kati p to akous spania,polu apeu8inontai ston allon me auti ti frasi kai ase p uparxoun admin exw kai paradeigma alla dn xreiazetai na to anaferw se ekeini tin stigmi 8a s eixan ri3ei kantilia
to kolozwo den enai logws gia manners.kyriws sth periptwsh tou anri poy einai gnwstos feeder.prepei kapote na baloyn ban gia noobplay.
koita ayto me to feed dn itan o paramikros logos na t milisis asxima dn einai 9ema oti o anarxi einai noobas einai poli kalos player apla eixe ena atixo game dn tou ekatsan ta kills ta gangs k to farm kla se olous bori na simvi ... k egw exo kani 0-11 me lancer ti simeni oti eimai noobas h dn 3erw na pezo dota?? twra stin fasi tou holic dxi apo ta neyra t to ekane ton katalaveno... anyway afta eixa na po
eisai admin pragma pou shmenei oti prepei na kratas tin psixrimia sou kai na milas omorfa...
Re file sou lew me prokaleses me to feed sou..Ti allo 8es ap to na se apokalesw zwo..Isa isa psixremos imoun giati stin periptwsh sou alloi admins 8a ferontousan pio asxima kai bazw kai to xeri mou stin fwtia gi auto
prwton ekanes apeiro noobplay.deuteron ama eisouna stin 8esh tou holic kai feedare o allos dn 8a eleges tpt?triton ka8hmerina blepw apeiro spam sto forum me to paramikro.kopste epitelous ta anousia post
den tha postara alla me prokalese opos blepeis sto replay...2ron mporeis na mou peis na mhn feedarw me omorfo tropo kai oxi na brizeis kai den me endiaferei an tha gineis ban i otidipote. den maresei na me prokaloun. apla tha doun ena parapanw replay.
NOMoReDoTa to post den ine anousio!Einai admin abuse post.
isws esu prepei na stamathseis to posthunt.kai na postaris opu bris dixws reason.
Parkalaw na apofeuxthei to spam mexri na apofasisoun oi armodioi
egw sto game dn se ebrisa opws vlepeis.apla postareis akura post