As grapsoume kai emeis tin istoria mas....
Den sxoliazo posa xronia epeza d2 pame sto thema diablo 3
Ok megale piges lvl 60 kai efages diablo monos sou ??? kai me ti items ton efages giati se mia hmera na pas 60 lvl Ginete efkola to na fas diablo xoris gear auto den ginete oute sta pote ton poton...
Opws olos o kosmos pou agorase to diablo 3 giati emeis oi palioteri milousame gia auto to monadiko paixnidi kai pou den eixe ksana vgei paromio mexri twra pou o kathe char px monk vs monk den forousan ta idia items me idio dmg me idia resistance klp klp ( vlepe lineage2 wow aion kai oti rpg game yparxh )
Afou les oti to ekanes auto apodikseto mas vgale mas ena videaki me ton 1 hmeras xaraktira sou ektos vevea kai exeis ta kalitera weapon pou yparxoun ( MasterCart Visa PayPal klp klp ) tote na to thewro logiko na kseneroses kiolas
Paizw apo tin prwth hmera pou anoikse to game exo Wizzard pou solari ta panta Kai omos den eimai ikanopioimenos sto gear tis 1100 all resist 150k dps 45lvl paragon kai paizw mp8 for fun
Exo pano apo 20 filous pou klegonte gia auto to paixnidi giati lene oti einai moufa den exei drops klp klp den exoun ta mobs kai ola ta gnosta...
to paixnidi exei 4 epipeda X 4 act X10 fwres to monsterpower
Act 1 norm nigh hell inferno NoneMp mp1 mp2 mp3 mp4 mp5 mp6 mp7 mp8 mp9 mp10 = 26Epipeda Diskolias
Act 2 norm nigh hell inferno NoneMp mp1 mp2 mp3 mp4 mp5 mp6 mp7 mp8 mp9 mp10 = 26Epipeda Diskolias
Act 3 norm nigh hell inferno NoneMp mp1 mp2 mp3 mp4 mp5 mp6 mp7 mp8 mp9 mp10 = 26Epipeda Diskolias
Act 4 norm nigh hell inferno NoneMp mp1 mp2 mp3 mp4 mp5 mp6 mp7 mp8 mp9 mp10 = 26Epipeda Diskolias
Twra pes mou pos sto diaolo kataferes kai telioses to game se mia hmera me ola auta pou sou exei dosi to game pws ntithikes kai paei legontas
http://eu.battle.net/d3/en/profile/u...9/hero/3690657
Edw tha deite tin wizzard mou kai ton baba mou ( tin dh tin paratisa einai gtp )