Originally Posted by
heylo
1)Min grafis tzampa oti nane, den pithis kanenan, tpt apo ola ayta poy les den isxuei. Ise abuser kai den kanis gia staff. Opios thelei vlepei to REPLY kai vlepei ti egine.
2)Animal den eipa kan esena, eipa ton allon p sinexize na feedari. Opote min prospathis kan na dikeologisis to abuse sou me auton ton tropo.
3)Exete tous idious ilithious edw mesa p ixate panta, me to mob psychology na prospathite na vgalete kapion enoxo. Auto to kanate anekathen kai tora p minate 15 atoma einai akoma xirotera. Pios einai o Playlandos kai gt kanis auta poy leei? Eisai aparadekth.
4)ENA votekick ekana ton nerub stin arxi o opios autoktonage. KSANALEW, OPIOS theli VLEPEI pos pethene o nerub. Auta itan kathara feed. Epeze auto attack vs TREE me nerub !! e ke meta psofage. DITE REPLY.
5)Den exo kanenan logo na vlepw ti exoun na m poun ta tsirakia sou.
6)Oso gia to !VOTEKICK MORNING pou ekana, ee an den katalaves oti einai xoumor tote pes apo kana mpalkoni.
H alhthia einai OTI ikseres poly kala oti ekana xoumor alla mpenis sti diadikasia na to diksis WS abuse... aksiolipiti eisai. Leei polla gia to ti skata atoma ise.
7)kai oti afora to gameplay mou. Goblin eixa. xoris mp den prokite na katso na autoktonisw.
Re TA LOGIA einai ftoxia, dite reply.
Me kanena theo, me kanena rule den ekana abuse gia na faw ban kai omos to anevthino staff member sas apla abusari GIATI MPORI. Tespa ti na leme. Vlepete ginekes sas trexoun ta salia, tous dinete dikaiwmata na kanoun oti goustaroun. Poly sofo ek merous sas alla tha erthi h sira sas.