Πρόσωπο μυθικό, το οποίο ταυτίζεται με τον Αιγύπτιο θεό Θωθ και με τον Έλληνα θεό του δωδεκάθεου Ερμή. Κατά το Μεσαίωνα, οι αλχημιστές τον θεωρούσαν μέγα διδάσκαλο της Αιγύπτου. Συμφωνά με τα αποκρυφιστικά βιβλία, έζησε επί της βασιλείας του φαραώ Νίνου, το 2670 π.Χ. και διέπρεψε ως ιερέας, νομοθέτης και φιλόσοφος. Λέγεται ότι έγραψε τριάντα έξι βιβλία περί θεολογίας και φιλοσοφίας, καθώς επίσης έξι βιβλία περί ιατρικής. Τα σημαντικότερα έργα του είναι ο Ποίμανδρος και ο Σμαράγδινος πίναξ. Μάλιστα, το δεύτερο αναφέρεται ως το σύμβολο πίστεως των αλχημιστών και συναντάται σε πολλά σχετικά συγγράμματα. Επιπλέον, λέγεται ότι ήταν αυτός που εισήγαγε την ιερογλυφική γραφή στην Αίγυπτο. Οι αλχημιστές πίστευαν, άλλωστε, ότι ήταν ο ιδρυτής της επιστήμης τους� γι' αυτό ονόμασαν την αλχημεία �ερμητική επιστήμη�.
Και Ερμής Τρισμέγιστος είναι το όνομα μου γιατί κατέχω τα τρία μέρη της σοφίας ολόκληρου του Κόσμου.
Άγιος ο Θεός που η θέλησή του εκπληρώνεται από τις ίδιες του τις δυνάμεις.
Άγιος ο Θεός που θέλει να είναι γνωστός και αναγνωρίζεται από εκείνους που τον λατρεύουν.
Άγιος είσαι εσύ που με τον λόγο δημιούργησες τα όντα.
Άγιος είσαι εσύ του οποίου την εικόνα αναπαράγει η φύση.
Άγιος είσαι εσύ που δεν σε δημιούργησε η φύση.
Άγιος είσαι εσύ ο ισχυρότερος κάθε άλλης δύναμης.
Άγιος είσαι εσύ ο μέγιστος των υπέροχων.
Άγιος είσαι εσύ ο υπεράνω κάθε επαίνου.
Δεκαοχτώ από τα συγγράμματα του Ερμή τουΤρισμέγιστου είναι μεταφρασμένα στα ελληνικά,με τον τίτλο Ερμητική φιλοσοφία.Η μετάφραση έγινε κατά τον 3ο ή 4ο μ.Χ. αιώνα, αλλά θεωρούνται πολύ αρχαιότερα. Το περιεχόμενο τους είναι ένα κράμα θρησκευτικής μυστικοπάθειας και πλατωνικής ως και πυθαγόρειας φιλοσοφίας.
Θεός Κόσμος Αλήθεια
Αναγνωρίζω τη φύση.
Γνωρίζω τον εαυτό μου και τη συνάρτηση αυτών των δύο με την κοσμική εξέλιξη.
Στη μικρή μας γειτονιά, στο δικό μας ηλιακό σύστημα,
είναι αυτονόητο ότι αποτελούμε μέρος της συμπαντικής ενότητας.
Ο άνθρωπος έχει προικιστεί από την ανώτερη δύναμη να δράσει με ελεύθερη βούληση,
σεβόμενος όμως τους κανόνες και τους νόμους που έχουν θεσπιστεί από το Θεό.
όπως είναι η περί Θεού αγνωσία�.
Ερμής ο Τρισμέγιστος,Μυστικοί Διάλογοι, Ποίμανδρος
Θεός
Ο Θεός είναι Φως.Προέρχεται από το φως. Το φως είναι κρυμμένο παντού, στο βράχο, στην πέτρα.
Όταν ο άνθρωπος γίνεται ένα με το Θεό-Φως, τότε γίνεται ένα με το Παντου οποίου αποτελεί μέρος.
Ο Θεός υπάρχει στον ουρανό, αλλά και στα βάθη της καρδιάς μας.
Εφόσον ο Θεός βρίσκεται στην καρδιά του ανθρώπου,
ο άνθρωπος βρίσκεται στον ουρανό, και γίνεται και αυτός Θεός.
Και ο Θεός, που ήταν τεμαχισμένος γίνεται και πάλι ΕΝΑ.
Κόσμος
Τα πάντα εισίν εν εν παντί, και εν τούτω
ευρίσκεται ολόκληρον εν πάσι τοις πράγμασι. Τούτον όπερ ολόκληρον εν παντί υπάρχει.
Είναι η αρχική αιτία αιώνιος.Αμέτρητος ουσία εκδηλούσα πνευματικός δυνάμεις.
πιστρέφουσιν.
Αντίθεσις μεταξύ του ηθικού και φυσικού Νόμου δεν υφίσταται.
Η ύλη και το πνεύμα είναι εκπόρευσις μίας και της αυτής αρχικής αιτίας.
Ο πνευματικός κόσμος αποτελεί εν προς το φυσικό.
Το παν ζει. Ουδέν δημιουργείται, ουδέν καταστρέφεται.
Ο θάνατος είναι η έναρξις μίας νέας ζωής.
Αλήθεια
Ο άνθρωπος έχει δικαίωμα επί της Αθανασίας,
την οποία θα κατακτήσει με την εύρυθμη χρήση όλων των ιδιοτήτων που υπάρχουν εντός του.
Τίποτα δεν αρχίζει και τίποτα δεν τελειώνει κατά τρόπο απόλυτο.
Η αρχή και το τέλος είναι φαινομενικά.
Στην πραγματικότητα, τα πάντα εξακολουθούν να υπάρχουν διαμέσου συνεχών μεταμορφώσεων.
Πάν ό,τι πραγματοποιείται ως έργο προϋπήρχε ως δύναμη.
Η γήινη ζωή κάθε ξεχωριστού όντος είναι μια απλή φάση μιας ζωής ευρύτερης,
ένα μόνο επεισόδιο της διαρκούς ζωής των όντων
1. Ιδού, αληθώς λέγω, απολύτως και αναμφιβόλως.2. Ό,τι είναι ορατό είναι αντικατοπτρισμός αυτού που είναιαόρατο, κι ό,τι είναι αόρατο πηγή αυτού που είναι ορατό.3. Το αόρατο φάσμα εντός και εκτός, ανάμεσα και γύρω,είναι το εν το ενιαίο.4. Πάντα τα διαχωρισμένα, ορατά και αόρατα, προέρχονταιαπό το ένα, το αδιαχώρητο, το ενιαίο και το φάσμα του, κιαυτό το φάσμα γίνεται λογισμός.5. Ο λογισμός, έχει τη φωτιά πατέρα και το ύδωρ μητέρα, οαήρ το έσπειρε κι η γη το έθρεψε στο βυζί της.6. Είναι ο δημιουργός όλων των θαυμαστών και τηςτελείωσης αυτού του κόσμου, και η δύναμή του ακεραία.7. Η φωτιά να ξεχωρίσει από τη γη, το διακριτό από τοαδιάκριτο.8. Ανυψώνεται από το νερό στον αέρα, και αναδεικνύεται σεκυβερνήτη του αοράτου.9. Μ� αυτό τον τρόπο το φως θα διώξει το σκοτάδι, και τοέργο του λογισμού γίνεται τέχνη.10. Αυτή είναι η υπέρτατη δύναμη του λογισμού, γιατίξεπερνάει το διακριτό και διεισδύει στο αδιάκριτο.11. Έτσι μαθαίνει ο λογισμός πως δημιουργήθηκε ο κόσμος,και με τον ίδιο τρόπο πορεύεται προς τη γνώση.12. Αλλά η γνώση αυτή είναι τρισυπόστατη.
� 7 ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΙ ΝΟΜΟΙ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΟΣ �Οι 7 Επτά Παγκόσμιοι Νόμοι ή Επτά 7 Αρχές της Αλήθειας θεμελιώνουν το Αόρατο και Ορατό Σύμπαν μας. Τα πρώτα στοιχείαγια αυτούς, έρχονται από το μακρινό Θιβέτ, σε ένα έργο πουαποτελεί μνημείο της Εσωτερικής Φιλοσοφικής Παράδοσης, τοοποίο λέγεται ότι είχε διασωθεί από την τελευταία και τελικήπυρκαγιά της Βιβλιοθήκης της Αλεξάνδρειας. Η ιστορικήγνησιότητα αυτού του έργου είχε αμφισβητηθεί, μέχρι πουολοκληρώθηκαν πριν μερικές δεκαετίες, η αποκρυπτογράφηση τωναιγυπτιακών ιερογλυφικών, που αποτελούν τα λεγόμενα� Κείμενα των Πυραμίδων �.Το Κυμβάλειο είναι από τα πιο διαδεδομένα και γνωστά έργα τηςΕρμητικής Φιλοσοφίας που η παράδοση αποδίδει στον Ερμή τονΤρισμέγιστο, τον Θεό Θώτ των Αιγυπτίων, κατά τουςΝεοπλατωνικούς Φιλοσόφους, Θεό της Σοφίας, των τεχνών, τωνΓραμμάτων και των Επιστημών. Προστάτης και εμπνευστής τηςΑστρολογίας και Αλχημείας που ταυτίστηκε με τον θεό Ερμή τωνΕλλήνων. Ο Ερμής ο Τρισμέγιστος έγινε γνωστός στη Δύση κατάτην Αναγέννηση, όταν ο Μαρσίλιο Φιτσίνο μετάφρασε στα Λατινικάτο κείμενο των σωζόμενων γραπτών περί του Θεού αυτού, γνωστώνσήμερα ως Hermatica ή Corpus Hermeticum. To κείμενο αποτέλεσεαντικείμενο έμπνευσης για τους αλχημιστές και κρατούντανμυστικό και έτσι η ετυμολογία της � ερμητικής γνώσης � και τηςλέξης � Ερμητικός � προέρχεται από εδώ. Οι αρχαίοι Έλληνες πουείχαν μαθητεύσει στην Αίγυπτο, ήταν γνώστες του Ερμή τουΤρισμέγιστου, αλλά δεν μιλούσαν ανοιχτά για αυτά, τηρώντας τουςόρκους μυστικότητας, των ιερέων Δασκάλων τους. ΟνομάστηκεΤρισμέγιστος, δηλαδή ο τρεις φορές γεννημένος ή αναστημένος.Εκείνος δηλαδή που νίκησε το Θάνατο τρεις φορές. Σε αυτόναποδίδεται ο � Σμαραγδένιος Πίνακας � που περιείχε το Κυμβάλειοκαι κατά την παράδοση, βρήκε ο Μέγας Αλέξανδρος, ότανεπισκέφτηκε την Αίγυπτο και ερεύνησε την Μεγάλη Πυραμίδα.Αυτή η Εσωτερική απόκρυφη διδασκαλία είναι ένα μοναδικό κλειδίστην αναζήτηση της Μυστικής Γνώσης που κρύβεται στο Μυστήριοτου Κόσμου, της Ζωής και του Θανάτου. Στο Κύρηκειο του Ερμήμπορούσαν οι Ιερείς να αναγνωρίσουν αυτούς τους 7 ΠαγκόσμιουςΝόμους :1. Η Αρχή της Νοητικότητας � Το Παν είναι Νους. Η ρίζα τουσύμπαντος είναι Νοητική �Ακόμη και η Ύλη, είναι Νοητικής Φύσης. Αν μπορούσαμε ναπαρατηρήσουμε την ταχύτητα και το επίπεδο της κίνησης τωνηλεκτρονίων γύρω από τον πυρήνα ενός Ατόμου θα βλέπαμε ότι το
μεγαλύτερο μέρος του όγκου του Ατόμου είναι εντελώς κενό. Έτσιόλα όσα βλέπουμε δεν είναι παρά μια πλάνη των αισθήσεων, μιαψευδαίσθηση που δημιουργεί ο Νους κρύβοντας την αληθινή Ουσία.Ένας μεγάλος Φυσικός ο Νιλς Μπορς, είπε κάποτε ότι όλη η ύλη τουΣύμπαντος, θα μπορούσε να χωρέσει σε ένα κουταλάκι του γλυκούαν σταματούσε αυτή η υπερδραστηριότητα. Έτσι μπορούμε ναπούμε ότι το επίπεδο της Ύλης, είναι μια σχετική πραγματικότηταπου δεν μπορούμε να το αγνοήσουμε όσο ενεργούμε στο επίπεδότου. Είναι μια έκφραση του Πνεύματος του Παντός.Δεν αρνούμαστε την ύπαρξή του, αλλά αυτό που μας πρέπει είναι ναπροσπαθήσουμε να καταλάβουμε και να κυριαρχήσουμε στουςΝόμους αυτού του επιπέδου για να υψωθούμε από κατώτερεςβαθμίδες σε ανώτερες, καλλιεργώντας βαθμιαία μια ουσιαστικήΑυτοκυριαρχία.2. Η Αρχή της Αντιστοιχίας ή της Αναλογίας� Όπως είναι πάνω έτσι είναι και κάτω & Όπως είναι κάτω έτσιείναι και πάνω �Αυτή η αρχή επίσης, αντιπροσωπεύει μια μεγάλη αλήθεια. Ότιυπάρχει μια αναλογία, μια αρμονία και μια ακριβής σχέση μεταξύτων διαφόρων επιπέδων της Εκδήλωσης. Δηλαδή μεταξύ τωναρχών, των νόμων, των ενεργειών και των φαινόμενων τουΦυσικού, Νοητικού και Πνευματικού επιπέδου, που όπως μαςδιδάσκει ο Εσωτερισμός αναμυγνίονται μεταξύ τους, γεγονός πουκαθιστά αδύνατον τον διαχωρισμό τους. Έτσι υπάρχει μιααντιστοιχία μεταξύ ενός επιπέδου �ΑΡΧΕΙΝ� και ενός άλλου του�Υπάρχειν�, μεταξύ του Μακρόκοσμου ( Σύμπαν ) και τουΜικρόκοσμου ( Άνθρωπος ), μεταξύ του Ουρανού και της Γης.Πολύ εύκολα θα μπορούσε κανείς να διαπιστώσει αυτήν τηναντιστοιχία, στην δομή και τη λειτουργία ενός ηλιακού συστήματοςενός κυττάρου και ενός ατόμου καταλαβαίνοντας ότι η μόνηδιαφορά βρίσκεται στο μέγεθος. Παρόμοιο σκοπό είχε και ηΑστρολογία, ως απόκρυφη Επιστήμη μελετώντας τις επιδράσειςτων πλανητών και των αστερισμών πάνω στον ψυχισμό και στονχαρακτήρα ενός ανθρώπου, στην Αρχαιότητα.Με την εφαρμογή αυτής της Αρχής μπορεί ο Άνθρωπος να συλλάβειμια πιο πλήρη και πανοραμική όψη του Όλου, του Παντός, καθώςκαι των ανώτερων καταστάσεων του Είναι, της Ζωής και τουΠνεύματος.3. Η Αρχή της Δόνησης � Τίποτα δεν ησυχάζει, όλα κινούνται, όλαδονούν. �Αυτή η Αρχή μας φανερώνει ότι όλα, εκδηλωμένα ή μη βρίσκονταισε κίνηση, τίποτα δεν αναπαύεται! Και ότι οι διαφορές στα
πράγματα και στα διάφορα επίπεδα που αναφέραμε παραπάνω, δενείναι παρά διαφορές Δονήσεων! Είχε ανακαλυφθεί από μερικούς απότους πρώτους Έλληνες Φιλοσόφους, στη συνέχεια χάθηκε ωςγνώση, εκτός των Ερμητιστών μέχρι που σήμερα η ΦυσικήΕπιστήμη ανακαλύπτει εκ νέου αυτήν την πανάρχαια διδασκαλία.Ακόμη και το Παν εκδηλώνει μια δόνηση τέτοιου μεγέθους και μιακίνηση τόσο γρήγορη που πρακτικά μπορεί να θεωρηθεί ότιαναπαύεται. Όπως ο έλικας ενός αεροπλάνου ή μια ρόδα πουκινείται με μεγάλη ταχύτητα, φαίνεται στάσιμη!Η σύγχρονη επιστήμη αποδυκνίει ολοένα και πιο καθαρά ότι οιδιαφορές ανάμεσα σε αυτό που λέμε, ύλη και ενέργεια, Πνεύμα καιΎλη δεν είναι παρά διαφορές στη συχνότητα την οποία δονούν.Έτσι καταλαβαίνουμε καλύτερα τα διάφορα επίπεδα της ύλης καισχήματα ενέργειας ( Θερμότητα, Μαγνητισμός, Ηλεκτρισμός, Φως,Ακτίνες Χ ) που είναι τοποθετημένα πιο ψηλά στην Κλίμακα τηςΔόνησης, εκφράζοντας ένα ανώτερο επίπεδο εκδήλωσης της Ζωής,αλλά παραμένουν φυλακισμένα από την επιρροή των μορίων τωνατόμων, μέχρι να �υποστούν� μια υψηλότερη δόνηση για ναμπορέσουν να απελευθερωθούν στους διάφορους βαθμούςεκδήλωσης, στα διάφορα νοητικά στάδια και να ακολουθήσουν τονδρόμο της επιστροφής προς το Πνεύμα, προς το Παν. Κάθε σκέψη,κάθε συναίσθημα έχει την αντίστοιχη συχνότητα δόνησης.Όλα απορρέουν από το Πνεύμα και όλα καλούνται με βάση ενόςσχεδίου εξέλιξης να επιστρέψουν σε αυτό! Αυτή η ΠνευματικήΔημιουργική Δύναμη βρίσκεται πάντα εγκλωβισμένη σʼαυτό πουδημιούργησε. � Αν είναι αλήθεια ότι Όλα είναι μέσα στο Παν, είναιεπίσης αλήθεια ότι το Παν είναι μέσα σʼΌλα� !4. Η Αρχή της Πολικότητας� Όλα είναι διπλά, κάθε πράγμα έχει δυο πόλους, όλα έχουν δυοάκρες. Όμοιο και ανόμοιο έχουν την ίδια σημασία. Οι αντίθετοιπόλοι έχουν την ίδια φύση, αλλά διαφορετικούς βαθμούς. Τα άκρααγγίζονται. Όλες οι αλήθειες δεν είναι παρά μισές αλήθειες. Όλα ταπαράδοξα μπορούν να συμφιλιωθούν �.Αυτή η Αρχή μπορεί να εξηγήσει πολλά παράδοξα, που μαςπαρουσιάζονται συνήθως ως αντίθετα, ενώ στην ουσία δεν είναιπαρά δυο όψεις του ίδιου πράγματος, δυο άκρα ή δυο πόλοι τουίδιου αντικειμένου, μεταξύ των οποίων παρεμβάλλονταιδιαφορετικοί βαθμοί δόνησης.Για παράδειγμα δεν υπάρχει το απόλυτο ζεστό ή κρύο. Και τα δύο,δεν είναι παρά οι δύο πόλοι αυτού που ονομάζουμε θερμότητα καιτα ενδιάμεσα επίπεδα δεν είναι παρά βαθμοί δόνησης. Όπως δενυπάρχει το απόλυτο καλό και κακό. Γιατί αν υποθέταμε ότι υπάρχειτο απόλυτο καλό, τότε το κακό δεν θα υπήρχε�.. Η Ζωή και οΘάνατος δεν είναι παρά όψεις της μιας Ζωής.Το Σύμβολο που εκφράζει πολύ καθαρά αυτήν την αρχαία
διδασκαλία είναι το Γιν � Γιάνγκ που εκφράζει αυτήν την εναλλαγή,αυτών των δύο Κοσμικών ενεργειών ανάμεσα στο Φως και στοΣκοτάδι, την Δημιουργικότητα και την Παθητικότητα, τον Ουρανόκαι την Γη, το Ράγιας και το Τάμας, υποδηλώνοντας βαθύτερα μιαΜοναδική Έσχατη πραγματικότητα που στην Κινέζικη Φιλοσοφίαονομάστηκε ΤΑΟ και στην Ερμητική Φιλοσοφία ΠΑΝ .Η χρησιμότητα αυτής της αρχής είναι αξιοθαύμαστη γιατίκατανοώντας, ότι όπου βρίσκεται ένα πράγμα, βρίσκεται και τοαντίθετό του, μπορούμε, αν το αποφασίσουμε να κάνουμε ταδύσκολα�. εύκολα, να μετατρέψουμε βαθμιαία το φόβο σε θάρρος,την κακία σε καλοσύνη, την απογοήτευση και την πτώση τουΗθικού σε Θετική και Αισιόδοξη στάση ζωής! Έτσι με αυτόν τοντρόπο μαθαίνουμε να γινόμαστε Κύριοι των νοητικών καταστάσεωνκαι όχι σκλάβοι!5. Η Αρχή του Ρυθμού� Όλα κυλούν μέσα και έξω. Κάθε πράγμα έχει τη διάρκεια του. Όλαεξελίσσονται & εκφυλίζονται. Η ταλάντωση του εκκρεμούςεκδηλώνεται σε όλα. Το μέτρο της αιώρησης του προς τα αριστεράείναι το ίδιο με το μέτρο της αιώρησης του προς τα αριστερά. ΟΡυθμός είναι σταθερός �Και αυτή η Αρχή εκδηλώνεται σε κάθε επίπεδο. Η προσεκτικήπαρατήρηση της κίνησης των φαινόμενων, μας δείχνει πάντα μιαπρόοδος και μια οπισθοδρόμηση, ένα ανέβασμα και ένα κατέβασμα,την αλληλοδιαδοχή της ζωής και του θανάτου. Ο νόμος τωνκύκλων εκδηλώνεται σε όλα όσα μας περιβάλλουν. Όλα γέννιουνται,μεγαλώνουν, ωριμάζουν, πεθαίνουν και ξαναγεννιούνται, σαν ναείναι ο Θάνατος μια αναγκαία ανάπαυση για αυτήν την εσωτερικήενέργεια που κάνει ένα δέντρο χωρίς φύλλα να ξανανθίσει τηνάνοιξη, να δώσει καρπούς από τους οποίους θα παραχθούν ξανάσπόροι, δίνοντας έτσι συνέχεια στη Ζωή, σε μια Ζωή κυκλική πουάλλοτε εμφανίζεται με μορφή και άλλοτε κρύβεται με το πέπλο τουθανάτου.Αυτό φυσικά εκδηλώνεται στην Δημιουργία και καταστροφή τωνΚόσμων, στην ακμή και την πτώση των Πολιτισμών, στην φύση μετην αλληλοδιαδοχή των εποχών, στη μέρα και στη νύχτα, στουςανθρώπους και τα συναισθήματα τους, στα φυτά, στα ζώα, σταορυκτά, στην ενέργεια, στην ύλη, στην ιστορία της ζωής κάθεπράγματος, ακόμη και στο Πνεύμα.Όλη η Δράση και η κίνηση στο Σύμπαν είναι υποταγμένη στονΡυθμό.6. Η Αρχή της Αιτίας και του Αποτελέσματος.� Κάθε αιτία έχει το αποτέλεσμα της. Κάθε αποτέλεσμα έχει τηναιτία του. Όλα συμβαίνουνσύμφωνα με τον Νόμο. Η Τύχη δεν είναι παρά ένα όνομα, πουδίνεται στον μη αναγνωρισμένο Νόμο. Υπάρχουν πολλά επίπεδα
αιτιότητας, αλλά τίποτε δεν ξεφεύγει από το Νόμο �.Η Αρχή αυτή φανερώνει ότι στην πραγματικότητα το Τυχαίο δενυφίσταται αλλά υποδηλώνει μια αιτία που υπάρχει και δεν έχουμεαναγνωρίσει και καταλάβει. Ότι ο Νόμος διοικεί όλο το Σύμπαν καιότι δεν υπάρχει τίποτα που να ενεργεί μέσα στο Σύμπαν και να είναιανεξάρτητο από τους νόμους και την τάξη που το διατηρεί σεισορροπία.Κάθε τι που συμβαίνει έχει την Αιτία και το Γιατί του. Κάθε σκέψηκαι κάθε πράξη που κάνουμε, έχει τα άμεσα και έμμεσααποτελεσματά της, σύμφωνα με τον Νόμο της Αιτιότητας.Παρατηρούμε ότι οι περισσότερες δράσεις μας αποσκοπούν σε ένααποτέλεσμα που μας δένει ή μας σκλαβώνει�.Ο άνθρωπος μπορεί από οποιαδήποτε ανάγκη του, να είναιταυτόχρονα και Ελεύθερος και δεμένος. Οι άνθρωποι σήμερα,κατευθύνονται από τις γνώμες, τις συνήθειες, τις ιδέες τουεξωτερικού κόσμου, καθώς επίσης και από τις συγκινήσεις, τα πάθηκαι τις σκέψεις ή διάφορες καταστάσεις του ίδιου του εαυτού τους.Έτσι συγχέουν την αληθινή Ελευθερία που γεννιέται μέσα από μιααληθινή άσκηση Αυτοκυριαρχίας με την φαινομενική και ψεύτικηελευθερία που τους ωθεί να κάνουν και να ενεργούν όπως τουςαρέσει, χωρίς να αναρωτιούνται από πού ξεπηδάει αυτό που �θέλουν � και αυτό που τους � αρέσει �. Από μια ανώτερη Βούλησηπου ωθεί τον άνθρωπο να γνωρίσει τον εαυτό του, το αληθινό Είναιτου και να το Πραγματώσει ; ή μήπως από μια δύναμη που τον ωθείνα καλύπτει μόνο τους φόβους, την ανασφάλεια, την δειλία και τονεγωισμό που προκαλούν τα κατώτερα ένστικτα που κουβαλάμεμέσα μας ; Σήμερα που αξίες όπως ο Ηρωισμός, η Γενναιοφροσύνη,η Τιμιότητα, η Γενναιοδωρία, η Ευγένεια, η Πίστη, η Αξιοπρέπειακαι η Ταπεινοφροσύνη έχουν σχεδόν εκλείψει είναι εύλογη ηαπάντηση.Η ανθρωπότητα σήμερα στο μεγαλύτερο μέρος της αφήνετε ναοδηγηθεί, χωρίς να αντιτάσσει την Ελεύθερη Βούλησή, πουουσιαστικά φανερώνει την δύναμη της απόφασης και της θέλησηςνα γίνει ο άνθρωπος, Κυρίαρχος της μοίρας και του πεπρωμένουτου. Πως μπορεί να το καταφέρει αυτό; Με την συνεχόμενηεξάσκηση σε δράσεις ανιδιοτελείς και ελεύθερες από οποιαδήποτεεπιθυμία ανταμοιβής! Αυτή είναι η Ορθή Δράση που μας οδηγείστην Απελευθέρωση!7. Η Αρχή του Γένους� Σε όλα τα πράγματα υπάρχει ένα Γένος. Όλα έχουν τις Αρχές του,του Αρσενικού και τουΘηλυκού. Το Γένος εκδηλώνεται σε όλα τα επίπεδα �Σε όλα τα επίπεδα πάλι, σε κάθε πράγμα, η Αρχή του Γένους
εκδηλώνεται. Δηλαδή οι Αρχές του Αρσενικού και του θηλυκού είναιπαρούσες. Στο φυσικό επίπεδο την διακρίνουμε με τον διαχωρισμότων Φύλων. Στο ενεργειακό επίπεδο, η δράση των θηλυκώνηλεκτρονίων και η ένωση τους με αρσενικά σωματίδια δημιουργείτα άτομα και από τους συνδυασμούς τους, διάφορες μορφέςενέργειας όπως ο ηλεκτρισμός, ο μαγνητισμός, η θερμότητα, ταδιάφορα φαινόμενα του Φωτός. Ακόμη ο Νόμος της Βαρύτηταςκατά την οποία όλα τα μόρια των σωμάτων της ύλης στο Σύμπαντείνουν το ένα προς το άλλο. Η ίδια Αρχή εκφράζεται και στοφαινόμενο του Κεραυνού.Επομένως λανθασμένα συνδέουμε το αρνητικό με την Θηλυκή Αρχή,διότι από αυτόν εκπορεύονται όλα τα εκδηλωμένα, η γένεση και ηπαραγωγή νέων μορφών ενέργειας. Δεν υπάρχει τίποτα το αρνητικό.